maiza
This is all my stuff that still PENDING. Tak tahu bila boleh jadi nyata.




This is Watch from guess.. tpi bukan jenis ni yang aku minat. Yang aku minat ntah mane. Tp bila aku pk kan balik , kulit aku ni ade alergi sikit dengan jam tangan . so aku tangguh dulu….



Aku nk beli monitor ni. Tapi bila pk balik aku bukan guna sangat computer umah.so aku hold dulu


Aku tgh searching info psl blackberry ni. Aku nk sagt pakai. Prob nya aku tak th sgt psl gadget ni. Mne satu yg better I just don't know beb. So aku perap dulu..



Aku mmg terigin nak belikn kusi L tuk mak aku.Tahu kusi L ape? Tp aku tgk umah aku cam dh x de ruang jer. So aku pendam dulu.Pic is not show the L chairs k. don't get loss!


last is


Aku nak slim cam ni. Tp bila aku pk balik. Lantak lah…..!








Nie lah impian aku kala dan ketika ini. Tak thu mane satu nak di laksanakan dulu. Sebenarnya tak mustahil bg aku tuk buat ni semua cume aku terlalu kedekut bila ade duit. Bila tak de duit sana sini aku nak belanja. Huhuhu...

2 Responses
  1. Unknown Says:

    oh,aku suka sangat berkenan + jatuh cinta sama itu blackberry..but not the latest version la cz nampak sgt cm nk tiru iphone kan..huhu

    aku prefer BB curve/bold..aku pun still searching + buat "research" sal BB nih..biar alah membeli,menang memakai,kan?


  2. RobinHood Says:

    37inch? x slim la tuw...
    pinggang Robinhood 12inch jew....
    xcaya?? xcya??? x caya xpew...
    sebab robinhood tipu jew...
    ;p


Related Posts with Thumbnails