maiza






Wahai enemy kawan, kenape ko mcm ni? tru je ape yang aku buat. letih lah tengok ko tiru aku jer. ko dah tak ada idea sendiri ker? common lah mind ur own blog. huh!nak je aku link kan blog ko kat sini tp atas nama sedara seagama ku lupakn je niat suci jahat itu.Jangat ingat aku x notice,

tak serupa tp sama isinya ok!

Punya banyak lah story kat dunia ni, nape mesti same ngan aku.i think my blog is THE WORSE among my frends. My officemate kate should be proud but i feel sorry for u dear. 

Tapi aku tak de lah marah sangat mcm aku marah mr&mrs glamour tue cause i know ur weakness



Cara menghapuskan copycat.Gambar hiasan.


P/s : i dah dapat myvi..Tika dah dapat moto Lc...akip dah dapat moto RXZ,anum..later i update
2 Responses
  1. Anonymous Says:

    sape yg berani2 copycat ko ni mai??
    mcm2 la org kat dlm dunia ni..
    sabar jela mai..org cmtuh xyah lyn mai..


  2. Anonymous Says:

    sape yg berani2 copycat ko ni mai??
    mcm2 la org kat dlm dunia ni..
    sabar jela mai..org cmtuh xyah lyn mai..


Related Posts with Thumbnails