maiza

syabas....memang gelak habis cete ni... antara arahn terbaik dari ahmad idham...dan rasanya ni antara lakonan shaheizy sam yang paling aku suka..cete ni memang pecah panggung...memang lawak habis..rasanya akan g tengok for second time ngan sayang..first pegi ngan my lil sis..

oh mesti akn pergi tengok cete ni ngan sayang..lagi pun dah hitung hari ni nak jumpe dia. kami sama2 cuti seminggu tuk tahun baru cina...maka kami akan balas dendam..hahaha...dah plan mcm2 ni...
nak buat bbq.msk sup tulang.mkn pizza.nk btkan nasi ayam.gorengkan mee. eh jap nape semua makanan ni? :p suka hati ar...

dan rasanya akn g beli hp ngan sayang..yg tolong "top up" boleh x? huhuhu..oh mgkin tak ...sbb he more interested to buy a ring for me..cincin emas...emm...alah nak hp..tp ok pe..hp susut nilai..emas tak tau..kalo jual laku jer...eh jap (tuk kedua kalinya) belum dpt dah pk nak jual? pe kes? hahaha


tp kalo aku beli masa tahun baru cina bermakna aku akn susah..ni pun dah seminggu aku tak tido lena pk kan hp tue. tiap malam tido tak lena gara2 hp tue..teruk gila aku. betul kate cha...aku kalo nak mesti kena dapat kan..kalo tak...lu sendirilah pk...

lagi pe ek nak cete? emm rasanya tak delh kot...

x tahu bila aku akan dapat upload gmbar hp sendiri. :(

5 Responses
  1. Anonymous Says:

    mai. aku kenal ko. kalu ko nk kan something, ko akan tetap akan dpt kan benda tuh. i kow u mai! ko akan dpt hp tuh, cume xtau bile. u can get it mai!! Chaiyok2!

    p/s: miss u..


  2. Anonymous Says:

    oh lupe! adnan sempit the best la! kelakar glee. pecah perut aku tgk cite ni. 'i dont want banana to fruit two times'..(camtuh ek ayat die, aku lupe la) hahaaaaa.


  3. Anonymous Says:

    ada sayang sudah???
    n gold ring lagi... :D
    happy for u~


  4. maiza Says:

    cha* aku memang x tahan glak..dah lah tgh malam cha aku tgk..


  5. maiza Says:

    diandra LB * thank u dear..i'm happy to u singgah . nti i follow u and later u follow me k?


Related Posts with Thumbnails