maiza



serius aku tengah susah
semak fikiran aku skrang ni
pk kan pasal hal ditipu tue
ingatkan dah boleh lega
rupanya ade lagi cerita disebalik cerita penipuan tue

lepas dah tahu cerita disebalik cerita
x pasti lagi
adakah aku boleh dianggap sudah ditipu
atau sebenarnya aku sedang ditipu
oleh
penipuan yang lebih besar?


ingatkan dah buat the next step
dh boleh relaks...
emmm hampeh
rupanya makin sakit kepala aku jadi nya

harap kan pihak yang sana
satu berita pun tak de
mcm lah susah sangat

harap kan dia b**
emm
kejap timbul kejap tenggelam

bagus sangat
aku bukan setakat rugi duit
tapi skrang cukup mendera perasaan

satu pengajaran yang cukup bagus
again
terima kasih pihak 'sana' diatas no reply itu
suka hati lah si dia b** diats sikap on/off itu


kalo ade yang x suke entry ni
i'm sorry
tapi bukankah ini
blog
maindaclub?
emmm
yeah u got it!



0 Responses
Related Posts with Thumbnails