maiza




as long as i try my best, that's all matters

oh tetiba aku nak tulis blog setelah sekian lama
puncanya aku dah tak tahu mane nak luahkan

lately hidup aku kat tempat kerja
with new management
fuhh.. sangat
sangat
.....
ntah. aku x ade perkataan yang dapat gmbarkan
pertukaran shift, timetable, new ceo, new manager
and bla..bla..

at first i was trying hard
just to make sure everything is in control
but day by day
aku rasa aku dah semakin hilang
hilang kawalan

dan akhirnya
aku membuat keputusan untuk buat
ape yang aku mampu instead
push my self to hard.

salah satu sebab aku masih di sana adalah kerana
rakan kerja yang tiga orang ni
yang masih support aku

becoz of them i'm still there
hope
kepercayaan ini tidak sia sia.

to be honest.
my big bos so far ok
TETAPI
yang prob adalah yang
bos kecik
dan bos kecik sikit dr bos kecik

nampak tak?
faham tak?

tak?
tak apelah

yang penting
i'm giving them the best i can.
that's all matter.



aku rindu suami aku (tetiba)

0 Responses
Related Posts with Thumbnails