maiza
Akhirnya...

kelas aku habis juga...

Minggu2 yg terakhir sgt2 menguji aku...

dengan assignment yang berlambak lambak

trip g perlis yg sgt mengejutkan, dan perangai kawan2 yang rupanya bukan kawan aku!!!!perghhh terbuka gila biji mate aku..



Pertame pasal assignment...

Sebenarnya aku x sangka aku akan seGroup dengan budak f nie..

eh mmg aku x sangka gila. Aku masuk kelas D nie pn sbb nak ngelak dari jumpe dia, tapi x sangka lak boleh sekelas malah seGroup lagi dgn dia. Tapi aku perasan satu hal, dia punya keje mmg tip top. Aku respek gila kat dia cuma bab dia meniru time final tue yg buat aku meluat kat dia.

Whatever thankz to her.

Dan ade lagi satu budak z nie, punyalah malas nak buat assignment. Lepas dia nya hal jer. Meluat aku.. Ingat dah lepas dah kwn yg perangai cam nie, rupenya ade lagi. Aku x kuase nak marah2..lantak lah. Nti dia thu lah hidup nie payah kalo x reti buat keje. Wahai budak z, harap dapat ubah perangai lu tue.dah ar byk cakap x buat keje lak tue.


Kedua hal Kawan Yang Bukan Kawan

Adui nie cete pasal hal yang kwan tapi kesudahan nya x jadi kawan aku!! Eh jap selame ni aku anggap dia kawan ker?? x rasenya. Dia mmg banyak susah kn hidup aku. tapi aku jer yang bersabar. So skrng nie lepas dia dah jumpe kawan dia yang SATU BENDERA dengan dia, dia tinggalkan aku. Ingat aku sedey. Wei budak t, aku x kisah lah wei. ko boleh bla!!! Memang aku dah lame tunggu ko bla!! jGn mase exam ko cari aku dah lah. mmg aku x kan jwab call ko nya. Muka x malu!! nak jer aku cete semua keburukan ko tapi nasib lah aku dah luah kan pada kawan aku safea dan fara honey...Segala hutang ko ngan aku adlah menjadi masalah antara ko dengan tuhan. Tu pesan mak aku pada ko. Buang mase je aku kenal kan ko pada mak aku. MOga tenang kubur ko nti.

Ketiga hal budak sewa umah aku..

Ni semua gara2 syed asyren yg bagi budak2 isba ni buat prac dkt luar selangr. Sudanya aku yang jadi masalah!! mane x nya janji nak kuar habis sem 6, tapi bila dah jadi cam nie nad dengn lina nak kuar awal. Yang kelakarnya diorg x cakap pape pn pasal umah sewa dan hal deposit, diorg tanye pd cha. emm tahu jelah kenape. Kalo ikutkan mmg diorg x layak untuk dapatkan deposit balik kerana langgar pejnjian. Tapi ntah lah. Ape yg aku tahu diorg kena bayar sewa umah bulan 10 dan juga 11!!!!! Tulah adalah yg sepatutnya. Yelah, same jer nti kalo ade budak2 baru masuk, diorg bayar deposit aku bagi balik lah kat diorg. emmm tapi aku x tahu lah nad dengan lina especially nad akan kepayahan yg akan belaku kalo dia prac kat sana nti. Mcm mane dia nak jumpe adviser 6-8 kali dlm tmpoh prac. bOleh ke bank rakyat bagi cuti separuh hari. Nti nak present nak pk penginapan lagi...dia ade pk x semua tue? x rasenya. papepn aku doakan dia moga mudah segalanya. To wardah, aku x rase aku boleh tumpangkan dia kat umah aku walau pn dia kate nak tido kat living room sekalipun. Its not fair!! And definetly aku x kan bagi. So sorry wardah . U need to overcome ur own prob by urself!!

DAN KELAS KU PN BERAKHIR.............NAMUN MASALAH X PN SELESAI!!!

0 Responses
Related Posts with Thumbnails