maiza

smlm g jumpe cha.. //cha86.blogspot.com best sgt.cha ikut family turun melaka. so ape lagi? aku g jumpe cha..borak panjang lah. kami meluahkan segalanya. yeah everything. tpi yg paling utama adalah rase terkilan terhadap kwn2 kami yg dah kenal dr diploma lagi. jujurnya aku dah x nak th pasal hal diorg. hidup ke mati ke lantak koranglah. aku dah x peduli. sesunguhnya aku kehilangan arwah kerana Allah swt nak tunjuk pada aku sape sbnarnya org sekeliling aku. jadi aku terima dan aku akan ikut ape yg tlah ditakdirkan bt aku. Pada 'sahabat' aku ni..i know u read my blog. JGN PERNAH lg kate pada org yg korg adalah kwn aku! damn i mean it.








pecayelah aku akn tulis tentang korang secare terang2 cause i really really extraordinary punya marah kat korang!








just wait and see!








1 Response
  1. Unknown Says:

    ayo mai..
    bwk bersabar ye..
    ni sume dugaan..
    de hikmah disebalik sume nih..
    insyAllah..
    its gud to know whose ur fren, n whose ur enemy now..
    but there's a proverb..
    keep ur fren close,keep ur enemy closer.. :)


Related Posts with Thumbnails