maiza
4 April yg lepas adalah hari jadi aku. Genap 23 tahun aku hidup dan pelbagai dugaan aku dah tempuh. Tapi smbutan pada tahun ni yg betul2 menyedarkan aku sape kwan aku yg ikhlas berkawn dgn aku dan sape hanya untuk jaga kepentingan diri sendiri.

Jujurnya mmg blh bilang dgn jari sape yg wish for me. Maybe ade org yg rase ini hanya "small matter" tp bg aku ni tahun ini lah penentu segalanya. Seperti yg aku jangka antara sahabat yg wish aku cha, syada, haizum, nissa, as, dll...dan bg yg selame nie wish tp tahun ni x wish, aku faham sgt npe korang bt mcm tue. sbb korang mmg dgn sombonk dan yakin bahawa korang x nak terlibat dgn aku. so its fine with me! at least aku berlaku jujur dgn sahabt aku.

p/s : Pasal call free sempena hari jadi dr hotlink..
if you make that call,please say so
IF YOU DO NOT MAKE THAT CALL,
PLEASE DONT BE LIKE PERSON WITHOUT HEART
cause u like Idiot to me!
0 Responses
Related Posts with Thumbnails