maiza

Konvo????
yea mesti semua orang tengah berfikir kenape hal nie yg aku bangkitkan. aku cakap nie berdasarkan situasi skrang. Skrang budak2 yg practical tgh berhempas pulas siapkan final report. Yeah FINAL REPORT! jadi ape yg tergambar pada mereka pastilah Dah Bebas, Akan graduate dan attend konvo. Dan disinilah masalah aku timbul..Sejujurnya aku x de hati pn nak pergi konvo aku nti. Yeah ni saat bermakna tp tidak bg aku. Org yg aku harapkan berada di Majlis tue dah pergi menghadap Illahi. Dia dah x de untuk majlis tue walhal dialah yg sgt menanti acara tue. Dia nak jadikan hari itu hari yg paling bersejarah bg kami. Tpi x sangka dia dah pergi mengadap Illahi. dan di situlah semangat aku terhadap majlis konvo telah mati dan berkubur....
mungkin ramai yg kate aku ni gila dan terlalu ikut perasaan..aku tak salahkan korang kerana aku tahu hanye org yg pernah kehilangan insan yg paling dia sayang akn merasai setiap inci perasaan aku ini....

Selamat berkonvo kawan-kawan..
i love u pa and always do.
4 Responses
  1. [ITS ME] Says:

    mai kak pea pun taknak konvo..
    mmg dr dlu lg kak pea dh ckp taknak konvo.. nnt kite gi amik certificate sama2 yer..


  2. Anonymous Says:

    mai..
    ko xnk konvo ker?
    jgn la cmtuh mai..
    aku baru nk g tgk ko konvo..
    da la kite konvo dlu, pic pun x byk..
    huhu~
    konvo kali ni plak, x sama ngan ko..
    huhu~


  3. maiza Says:

    mai x mau pergi
    x de hati nak pergi kak pea


  4. maiza Says:

    cha,
    nti bila ko konvo aku g lah
    jgn risau


Related Posts with Thumbnails