maiza
Lame nya x update blog nie budak office pn dah mula bising. sorry lah..laptop kena virus. huhuhu.(alasan jer sbnarnya)

sejak keje ni jadual aku mmg tetap, x de aktiviti lain nak buat ..pagi g keje petang dan kul 6.30 baru smpai umah. mlm kul 10 confirm mata dah mula ngatuk. tp tenaga masih muda jadi ni small matter jelah. So ape ek yang baru bg aku? emmm ape ek? sejak accident hari tue x delah hal lain yang jadi pada aku. Cuma bila keje ni aku dah mula terasa bahang nak cari keje yang lebih dari skrang. Tpi bila pk kan balik kawan2 aku masih lagi melepak kat umah(perli ni beb) aku jadi bersyukur. dan ini blh dijadikan pengalaman utk resume aku yang akn datang.

adui aku betul2 x de cerita lah. jap aku pk...
emmm
emmmm
emmmmm....... memang x de!
3 Responses
  1. Anonymous Says:

    missin u beb!
    really miss u..
    wish u were here..
    huhu~


  2. Unknown Says:

    uit..uit..
    ko perli aku tuh..
    terasa sey..
    kahkahkah :p
    cik kak..
    ko reply pun email aku..
    kecik ati ah cmni..
    hukhuk :(


  3. maiza Says:

    sorry ek syada aku baru bace email.huhuhuhu.

    buat cha... i miss u too..i nak sgt kuar lepak ngan ko!!leh ajak syad sekali.hehehe..


Related Posts with Thumbnails