maiza




Seperti biase aku akan mulakan ayat aku dengan kate2..




"Oh lamenya tak update blog ni"..



Serius aku cakap aku sememangnya busy. Kalo dulu busy tapi sekarang teramat busy. Company aku dah buka satu lagi branch bermakne keje aku sekarang menjadi double. Double to ensure all stock are ready and company margin is on the right track. But i really like it. Busy. Pressure. People Depends On Me. OT . Hujung bulan dapat gaji. Perghh….

Ckap pasal gaji so far aku masih rase terkilan sikit sebab walaupun aku ade duit tapi aku masih tak dapat enjoy seperti orang yang dapt gaji. Huhu.. semuanya kerana sibuk. Contoh terbaik khamis lepas kwn aku sanggup ambik annual leave sbb nk g JJ cards members. Tp aku tk tergamak lak nk wat cam tue. So cam rugi jugalah… ade duit tapi tak dapat nak spend.

Lagi satu yang aku agak terkilan yelah aku masih tak dapat tunai kan hajat aku tue. Lain yang aku hajat lain lak aku beli. Aku hajat nak blackberry, tp hp sony ericsson yang aku beli. Nak beli jam Guess , repair kete yang aku buat. Argghh…tak tahu salah sape.


Mase aku tulis blog ni , umah aku baru jer selesai kenduri. Kenduri doa selamat dan bacaan tahlil. Penat tul. Semua aku nak buat dan aku sedar … aku cume manusia biase yang tak mungkin boleh memuaskn hati semua pihak..aku dah cube sedaya upaya dan itu adalah PASTI. Ramai yang sangka itu majlis pertunangan aku. Sebenarnya tak walaupun jauh dari sudut hati aku ade terdetik bila kah tarikh nya. Aku tahu sekarng aku memang tak boleh lari dari memikirkan hal ni. Emm… Pray to God! OnLy God know when it wil happen… i think coming soonlah..






Huhu k lah . dah datang call 3g yang dinanti. See ya.



maimaimai

6 Responses
  1. Unknown Says:

    ces~
    tipah tertipu dengan tajuk..
    muahahaha :p


  2. johan Says:

    u make me scare too


  3. Anonymous Says:

    sibuk je si johan ni!!
    mai..
    ko wat aku suspen jerk psl ko tunang...
    huhu~

    but pls klau ko nk tunang skalipun, dont forget to tell me k..
    i want to share to share the happiness with u...


  4. johan Says:

    whatever nasiha


  5. Unknown Says:

    hahahaha..rileks la johan, if u really likes mai, u must know her rvey well..she's not the type of person who wanna settle down too soon..so chilled,k?


  6. akk Says:

    johan,
    anak akak ade,
    ko tak nak ke?


Related Posts with Thumbnails