maiza



Mohd Shafiq bin Mohamad telah genap setahun menghadap Illahi. Tpi segala kenangan dia tak pernah dapat di padamkan. Sesungguhnya aku rindukan dia , keprihatinan dia , suara dia , kasih sayang , dan cinta dia. Ahh! sukar benar melupakan dia.

Dan hampir 5 bulan juga aku tak berkesempatan menziarahi kubur arwah di Manjung, Perak. Dan mungkin juga aku tak ade kekuatan untuk kembali ke sana. Cepat nya dia pergi tinggalkan aku. Tinggalkan seribu satu kenangan yang teramat sangat susah bagi aku untuk lupakan.

Menyebut nama arwah sudah cukup buat hati ni sebak dan air mata aku tak dapat di tampung. Dia pergi saat hati ni betul diserahkan tuk dia, setiap yang dilakukan adalah untuk dia malah kehidupan masa depan pun dirancang kerana dia..tapi sekarang dia dah tak ade...dia betul2 tak ade...

Hanya doa aku kirim kan tuk dia. Doa yang tak pernah putus-putus agar dia berbahagia disana. Dia pergi membawa separuh dari hati aku, nyawa aku, dan semangat aku.  Dan cinta aku adalah cinta terakhir buat dia.

Ya Allah dengar lah luahan aku ini. Setiap hari aku bermohon hanya perkara yang sama. Tempatkan lah arwah shafiq di tempat orang yang beriman dan juga kembali kan lah semangat aku yang telah hilang. Buka kanlah pintu hati aku untuk insan yang telah Engkau ciptakan untuk ku.





AL FATIHAH BUAT ARWAH MOHD SHAFIQ BIN MOHAMAD.Moga rohnya dicucuri rahmat.
5 Responses

  1. vanilla ice Says:

    mai sayang...

    ape yg mampu kita lakukan hanya lah sedekahkan al Fatihah dan Yassin utk dia..

    smga dia d tmptkan bersama org yg beriman...

    amin...



  2. Anonymous Says:

    kami juga merindui arwah...smga arwah tenang di sana..kuatkan smgt long..dia pasti mahu lihat kau bahgia wlau di kejauhan...trm kasih krn masih brdiri teguh dan kuat...al-fatihah..


  3. Anonymous Says:

    mai..
    I miss him too.
    Semoga Arwah di tempat kn di tempat2 org yg beriman..
    I know u strong mai..ko kuat n tabah menghadapi segala ujian dan dugaan dr Nya..
    Al-Fatihah.


Related Posts with Thumbnails