maiza
1 week holiday...

rest...rest..rest...


to our costly supplier , call me after CNY for your payment k

for our beloved and valueable customer...u can rest also..later i chase u for my payment k?

rest..rest...shopping...



by the way my sayang x jadi datang...emm kami sepakat to spent time wif family.. hari ni dah rabu..dah 4 hari berturut2 aku jalan ngan family.petang ni pun nak g makn cendol kat tangkak.this moment is priceless. tp ade lari sikit lah plan aku ngan syad..huhuh...by the way i hate like mahanum in this pic..she know which one is right for her!

eh lagi satu nak wish congrates to my sporting cousin cause finally meet his soul. semoga kalian berbahagia..

abg fallah and kak izzati
suka sangat wedding mereka
clothes..food..sourvenier..
everything seems perfect
happily ever after

eh abg falah wait for my turn k :p
1 Response
  1. Unknown Says:

    plan?? which 1 ek..huhu ^_^


Related Posts with Thumbnails