maiza
sejak 2 menjak 3 menjak ni aku telah ditauliahkan untuk menjaga baby ia ini cucu Dato' dan anak kepada Director aku...uhhh oleh kerana mendapat permintaan ramai yg nak bangat melihat hasil dari penjagaan aku...maka hari ini ku uploadkan gmbar baby ini untuk tuntunan umum.

cukup besar?! she only two month...


comel ke?!hahaha

peha dia..yum..yum

sedikit exercise..up kaki lagi sikit gurl-gurl

time to slepp again but of course susu dulu!!
doc declare this baby gurl is obes!!!
eh not my fall k
i'm trying my best here

ni lak pic dia masa age 1 month


cute kan tp masa ni dah cukup tembam tau


lagi cute kan
i like it as much as u do!



agak2nya lahkan mcm manelah anak aku nanti :p
4 Responses
  1. Anonymous Says:

    mai!!! comel gleeeee!! geram aku..klau dkat aku bby ni, mau kena cubit2 pp die tuh. hehee.


  2. princessvanilla98 Says:

    Masya Allah, chubby giler budak ni dear.....
    anak melayu ke cina ni?
    muka macam cina,

    tp mmg super cute la, kalu dpt kat aku,mmg alamaknye lebam la budak tu asyik kna cubit dgn aku, gerrrammmmnyerrrrrrr....

    btw, anak ko mst cute mai....


  3. Unknown Says:

    omaigod~
    bertambah sepet la budak tu..
    hehehe.. :)

    p/s: i miss u dear~ ^_^


  4. maiza Says:

    korang later aku bagi feedback ek..
    nak g mamam cendol


Related Posts with Thumbnails