maiza

(pic of the beginning)

Permualaan yang tak baik
untuk tahun 2011
dimana
tertulis aku ditipu
oleh si penipu

aku sebenarnya yang bodoh
ditipu dengan begitu mudah
ntah ape yang buat aku sebegitu mudah untuk ditipu
tapi aku percaya dengan ketentuanNya
ade hikmah disebaliknya

kecewa...sedih...
aku rasa
marah....nak maki...nak menangis..nak balas dendam
aku tak pula rasa
tak tahu kenpe

kalau inilah yang cube ditunjukan olehNya
aku terima pengajarn ini.
andai ini lah harga yang perlu dibalas
aku redhakan

buat atika
terima kasih kerana senantiasa berdiri dibelakang akak

buat asmidah dan suami
terima kasih kerana datang memberi sokongan pada aku
aku terharu...
dan akan sentiasa ingt pesan ko
aku tahu ko adalah kawan aku

buat ben
mai agak yakin ben akan baca blog ini
terima kasih diatas ape yang telah ben lakukan
ben telah juga mengajar tentang kehidupan
kehidupan manusia diakhir zaman ini
mai tak menuntut ape2 dari ben
itu antara ben dan Allah.
mai juga tak mahu explain panjang2
kerana mai tahu
ben sedang
 .........
terima kasih

buat
cha, syad, maisarah dan amy
i'm happy hang out wif u all
it's remind me
work is not everyhting
and u all
make mai's holiday meaningful
tq

the end




2 Responses
  1. Anonymous Says:

    mai..whats wrong? sape tipu ko??
    xpuas hangout ngan ko smlm...+ time pun limited sgt..huhu!~

    but, aku happy..dpt jmpe ko pas da lama x jmpe..

    ape2 pun, tc k! whatever is it, i'll always be with u! miss u so much! love u. :)

    love,
    CHa. (aku x login, kat ofis ni) hiks! ;p


  2. maiza Says:

    tuelah cha
    aku pun x puas...
    nti arrange lagi lah..
    tapi datuk awal2 dah warning
    no cuti after CNY...

    psl tipu tue..
    aku tak sempat cer ngan ko
    terlalu suntuk + aku tak mahu rosak mood je..

    hehehe
    keje beb..duk umah pun boring


Related Posts with Thumbnails