maiza
(^_^")

where should i begin?
let's begin wif
perkahwinan Linaliyana Mokhtar on 270311
wah! sorang lagi member kami dah kawin
actually kitaorang berlima
kenal dan rapat since diploma @ kptm bangi

ni tahun bpe x pastilah..
emm kalo ade yang nak sengih..sengihlah..
huhuhu (^__^,)
so
dua dah kawin dah.
Puan Huda Azimah &
latest Puan Linaliyana

Congrates Lina & Husband
Moga Kekal Selamanya
and please still contact ok?


as conclusion
2 down 3 more to go
hahahaha!
for myself (i'm not really sure bout nad and cha)
married is not my plan for dis year..
and not for 2012 as well
(please take note dis is only my plan ,
saya x menolak ketentuan-Nya)
ada banyak lagi benda yang nak dinikmati dan diselesaikan
before i'm settle down :)



which one wll be next?
i wonder who?
honestly  i believe
the three of us got something to achieve 1st
nad proceed wif study
cha just graduated
and me as i mentioned lah..
dan saya percaya juga antara kami bertiga ni
x de lh feel nak lumbe2 spe yg kawin dulu @ last
we support each other and pray for their happiness
when it happen,it will happen
malay cakap
bila dah sampai masa,pandailah dia kawin (@___@)




sincerely ,


.
.
.
.
.
.
.
.
pssssssstt
aku dapat agak sape lepas ni
tp kita tgk jelah nanti
hehehe ;))



5 Responses
  1. Anonymous Says:

    i like!!! xde feel la nk berlumbe2 sape lpas ni..hehe..dont worry! the time will come, cume xtau ble je..hehe..sape yg ko agak2 pas ni mai? :P

    miss all of u!!! :D

    psst: gmbr lama tu..xleh blah tol! sume muka innocent jerk..hahahaa.

    Love,
    Cha


  2. mai Says:

    dah selamat da lina ye mai..
    ramai dah rupanya kawan2 kita da kawen.. ;)
    insyaAllah masa korang akan sampai (dan aku skali.amin) khabar2kan nanti eyh? ;)


  3. maiza Says:

    cha...x boleh bla kan?
    ade lagi sbenarnya yg cukup lama..tapi tak pelah..next time aku update..

    agak2 sape ek? :))


  4. maiza Says:

    INSYALLAH...
    kalo masa daku dah smpai akan ku jemput sekampung kamu atul.. :))


  5. Anonymous Says:

    mai..ko ada lg ke gmbr2 masa kite kat kptm dlu? gmbar aku abis sume dah lebur ntah ke mana aku xtau..hilang! huhu!~

    Love,
    Cha


Related Posts with Thumbnails