maiza
entry ni dibuat
saat kepala tengah betul2 serabut hal keje
bukan2 sikit2 punya serabut
tekanan due!


aku x ckp aku pekerja yang terbaik
aku juga tak ckap aku pekerja sempurna
tapi keadaan sekrang dah semakin melampau

belum habis satu kerja dah suruh buat keje baru
tengah buat keje yang baru
bos dah tnya keje yang lama?
mcm mane?
nak lawan bos
x lwan sakit kepala, sakit hati

semua bos mcm ni ke?
atau aku punya bos je
ntahlah

kadang2 aku terpikir
bos ni semua buta hati ke
buta mata?
bebal atau sengal
x nmpak ke 
kesusahan pekerja?
x nampak ke
kepayahan pekerja?
x nampk ke
yang pekerja ni sebenarnya
dah bersungguh sungguh, 
mengerahkan tenaga, kekuatan, akal, dan kemampuan
untuk laksanakan kerja

kitaorang bukan main2
bukan juga melengah lengahkan kerja
selagi boleh buat
kitaorang akan buat
tapi kalo dah tak terdaya nak buat
mmg btul3 dah tak terdaya

bila dah tak terbuat
boleh x jgn marah kami
seolah2 kami ni
x de sumbang ape2

hanya kerana kesilapan / kegagalan yang satu
ayat yang dihembur keluar
x agak2

semua bos mcm ni ke?
xpe
sorang bos dah aku 'tumbangkan'
ni lagi satu on the way lah ni


see what will happen
pray for me
thanks

btw
ayat kat bawah ni mmg sesssssuuuuuuuai sangat dengan bos aku



1 Response
  1. ShidaGhazali Says:

    aku bkn nk api2 kan ko yang...tp nasib aku sama je dgn ko..cuma aku pnya baru je manja2 ..huahuahua..

    bila dh makan gaji..gini lerrr


Related Posts with Thumbnails