maiza
hai there
selamat pose yea..
hehe baru nak wish..
dah nak habis dah pun kan

so let's begin d topic
lelaki handsome dan perempuan cantik
topic ni dipilih sbb
it based on my experience

maybe ade yg tak suka
maybe ade juga terasa
and for that 
i'm truly sorry

tapi nak cete juga
dah memang lumrah lelaki & perempuan
nak kan pasangan yg perfect
tapi layak x diri kita untuk dapat yg MR PERFECT ATAU MISS PERFECT
layak ke?

soalan ni
hanya diri sendiri sahaja yang boleh jawab
sbb ketampanan dan kecantikan 
seseorang x dapat diukur
terlalu subjektif

based on my xperience lak
i've been rejected 
i guess more than twice
what reason?
NOT BEING BEAUTIFUL GIRL
kalo ade yg nak gelak
gelak lah
it's fine with me

mula2 kena tue mmg terasalah
tp as u growth up
dah lali

cume 
ape nak mention kat sini
kalau anda rasa anda cukup tampan
mcm 
aaron aziz ke, robert pattinson ke
or at least mcm ashraf muslim
then u can ask 
awek2 yg cun meletup

and before u do that,
please stand in front of the miror
tak payh cermin besar2
tingkap cermin kete pun dah boleh
dan bila tengok ,
rasa cukup handsome
then u can demand

kalau anda mengharap kan seseorang yang cantik diluaran
i feel sorry for u
you hve my deepest sympathy
i x rasa u akan tenteram
but u if you do...
i'm happy for u

ingatlah
kecantikan luaran x dinafikan penting
tapi smpai bila kecantikan itu akan bertahan?
dan bila dah dapat yg cantik and then what? 
layak ke diri anda mendapatkan si cantik rupa @ si tampan ?
apakah luaran sahja sudah mencukupi utk meneruskan hidup bersama selamanya?

tepuk dada tanya selera

saya x dendam pada org yg dah reject saya gara2 rupa saya
like i said
saya simpati dengan anda

saya bahagia sekrang
dengan orang yang menerima saya seadanya
yang setiap hari berusaha membuatkan saya bahagia
dan janji saya
saya akan membuatkan dia menjadi insan yang bahagia didunia ini disebalik kekurangan saya ini.





1 Response
  1. Anonymous Says:

    i like mai!! :)


Related Posts with Thumbnails