maiza
resign
this time for real
15.10.11
wll be my last day

aper yg jadi?
terlalu banyak yang jadi
sampai tak terluah

nak luahkan ker?
x tahulah
mungkin satu hari nanti
tapi mungkin juga ia akan terus menjadi pengalaman aku sendiri

apa yang pasti
ape yang dah terjadi semalam
mmg menjadi titik tolak

dah cukup penghinaan yang dibuat
semalam menjadi terakhir

perasaan berhenti?
lepas bagi surat resign
aku ingat aku ok
rupanya mcm separuh hidup aku pergi
sumpah aku tak bohong
rasa mcm hati aku dicincang
aku sayang keje kat situ
byk dah aku belajar
tapi aku dah tak mampu
jadi aku lepaskan jugak

ntahlah
skrang nak berehat
teangnkan hati

cuma ada satu yang aku risaukan
dia
akan berubah ke nanti?
skrang pun aku dah rasa jauh
bila dah jauh, semakin jauh agaknya jadi

and my eyes keep on crying
my life turned upside down!
:'(




0 Responses
Related Posts with Thumbnails