maiza
Ya Allah, 
aku menadah tangan memohon kepadaMU 
Kau permudahkan lah segalanya untuk aku
aku selemah lemah manusia
Permudahkanlah Ya Allah

Ujian dari MU aku terima Ya Allah
aku terima dengan relanya

tapi hambaMU ini lemah Ya ALLAH
aku serah segalanya padaMU
aku tahu segalanya yang dirancang olehMU
adalah yang terbaik untuk aku

maka dengan itu aku akan terus bersabar
menjalani kehidupan ini
seperti yang ditentukan oleh MU Ya Allah


bantulah aku Ya Allah
permudahkanlah semuanya untuk aku Ya Allah
sesungguhnya Kau yang terbaik tempat aku bergantung

amin ...amin yarabbalalamin









Selemah lemah manusia adalah aku



3 Responses
  1. ShidaGhazali Says:

    amin ya rabbal alamin.... sesungguhnya kepada MU kami bergantung harap... dan sesungguhnya kami hanya insan kerdil yg sentiasa melakukakn kesalahan dan mengharapkan belas ihsan dr MU utk memberikan petunjuk kepada kami...


  2. mai Says:

    insyaAllah mai...amin ;)


  3. maiza Says:

    shida & atul
    terima kasih :)


Related Posts with Thumbnails