maiza
ceritanya mula dgn begini....encik tunang ambil test jpj tuk lesen gdl...company sponsor uuu..so utk menaikkan semngat beliau maka daku pun membuat cadangan...begini bunyinya...


"kalo abg lulus..ayg belanja pizza tp guna duit abg lah... tapi kalau abg xlulus abg kena bt pizza tuk ayg tu pun guna duit abg"

maka cabaran daku di sahut.... dan

dan....
abg lulus!!!


maka kami kenalah makan pizza.....

makn punya makan...makan dan makan


we decided nak g jonker walk...


jalan punya jalan...dapatlah beli 2 brg ini...satu beg tuk abg dan lampu tido for me...(nk kutuk lampu tido aku lah tu)

maka lepas dah penat berjalan, maka menujulah ke kereta...dan mendapati cermin kereta saya telah dipecahkan.(ayat mcm report polis tu) dan saya dpti beg duit saya telah hilanggggggg!

yes my mistake tinggalkan beg duit dlm kereta...so does my portawifi...handphone samsung, dan lain2. tapi alhamdulillah yg lain x hilang...

dlm beg duit cuma ade syilling sbb me dah keluarkan duit....

padan muka kau pencuri...x dpt hasil

dan padan muka aku sbb cermin pecah + hilang beg duit carlo rinooooooo...
tulah beg duit paling mahal aku penah beli...


x ape jumpsa kat akhirat.
wslsm.

pengajaran ni......






















1 Response
  1. ShidaGhazali Says:

    hamboiiii hover ok... lampu tido ko tu...ghairahhhh....aummmmmmm...hahhaa


Related Posts with Thumbnails