maiza


Jeng2 mempersembahkan rewards dari dotblogspotdotkom.


Sila beri sepatah dua kate (alah ayt penympai selalu ckp msa mlm anugerah)

Askum...
Pertame saya nak ucpkan terima kasih kepada pakcidot tuk anugerah ini. Saya sgt gembira dan bersyukur sekali. Award akn buat sya akn usaha lebih kuat tuk blog nie.Mekasih pakcidot!(smbil menjerit)

x lupe juga pada org di belangkang tabir yg byk menyokong blog ni. Dia adalah kwan baik saya iaitu syada. Mekasih syada. Ur work worth it!ur the best frend.(mula nk nitik air mate)

dan yang x pernah dilupakan cha. cha my good frend. kerana dia sya mengetahui pasal pokcidot dan berjya dpat awards. mekasih cha.aku rindu sgt pada ko!

Akhir sekali mekasih pada pembaca blog mai_inda house!

p/S : pOyO x aku nie?
huhuhuhu






3 Responses
  1. Anonymous Says:

    im missin u too...
    huhu~


  2. Unknown Says:

    wah..
    iklan percuma lg aku dpt nih..
    glamer aku nyah..
    huhu

    err,beb..
    rewards ke awards tuh?
    typo sudah..

    I MISS U TOO DEAR!!


  3. LaDy NaS Says:

    hang tak pasan ka..blog hang ngan uncle dot sama? tu pasai dia kasi hang award tu!tak semua org leh dapat tau! ekekekek! kim salam sama itu uncle dot, ok?


Related Posts with Thumbnails