maiza

Kereta aku yang accident tue dah siap di repair. pelik sgt nengok kete tue. stickernya sblh ade, sblh lg x de. tp aku tetap sayang ngan kete tue. gaji yg akn datang akn ku gnakn tuk byar instalment nya. (keringlh hamba mcm nie).

dan gaji yg akan dtg jg aku nak g beli baju. cause aku nk beli baju tuk attend majlis kawin nurul hujung bulan dan majlis kawin anak Dato' awal jun nti. hehehe. aku akn guna baju yang sme jer tuk dua2 majlis tue. mane aku ade duit nak beli 2 helai sekaligus. tpi yg sehelai ni aku akn beli mahal lah sikit cause wedding anak Dato' tuk kat hotel. So nak x nak kena lah kuar belanje sikit. ri tue aku tengok gak baju yg aku minat..250.00 ooo.....perghh mahal.aku pk aku bukannya cntik ..pakai ape tetap same jer ..yer tak?


dan dekat sini gak aku nak ucap million thanks to syada cause dia dh tolong cantik kan blog aku. walau pn mai sis kate x suka tp dia ade juga tanye pasal syada. dia nak tahu whether syada ni buat part time ni..hahahaha.desperate nak tahu lh tue. syada mekasih byk2 yer.sayang ko!

GO YADA-YADA!
5 Responses
  1. Unknown Says:

    your sis ask about me?
    hahaha..
    dont be like that lah..
    your sis have a diploma in "computering"..
    she must be more expert in this kind of thing from me..
    part timer in blogger designing?
    no lah..
    its my full time passion..
    especially for blogging..
    the designing is "minat"
    and doing a favor for my best friend is my way of saying "i love her"..
    the simle on her face for her new blog layout is PRICELESS..:)

    p/s: have a GREAT day!


  2. akk Says:

    mcm mane nak tengok blog syada ni?


  3. maiza Says:

    akk nak kena tgk kat sebelah kanan ade blog list kan.tekan kat syada yunus


  4. huhuhu...kita sama...tapi tak serupa....huhuhuhu..


  5. maiza Says:

    segan lak rase nya. tp mmg mai betul2 minat diary nie.maaflah andai terasa


Related Posts with Thumbnails